Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2 371

Всього відвідувань на місяць

лютого 2025 березня 2025 квітня 2025 травня 2025 червня 2025 липня 2025 серпня 2025
Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2 2 48 3 14 7 0 0

Звантажень файлу

Переглядів
Вісник Хмельницького 6 2013 том2.docx 102

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 207
Netherlands 35
Germany 34
China 29
Україна 27
Japan 8
United Kingdom 7
Canada 4
India 4
Australia 3

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Mateo 58
San Ramon 55
San Diego 27
Louisville 18
Mountain View 18
Kiev 13
Shanghai 8
Tokyo 6
Hangzhou 4
Mumbai 4