Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2039

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКозюк, Віктор Валерійович-
dc.contributor.authorПодвірна, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorПодвирна, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorPodvirna, T.V.-
dc.date.accessioned2013-04-17T07:56:35Z-
dc.date.available2013-04-17T07:56:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПодвірна Т. В. Маркетингова діяльність машинобудівних підприємств на глобальних ринках. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Т. В.Подвірна — Тернопіль, 2013. — 22 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2039-
dc.descriptionРобота виконана в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Захист відбувся у 2013 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради К 58.052.05 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Білогірська, 2, зал засідань. З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Руська, 56.uk
dc.description.abstractДисертаційну роботу присвячено розробленню теоретичних і методичних положень та практичних рекомендацій щодо маркетингових засобів виходу на глобальні ринки підприємства машинобудівної галузі. На основі опрацювання літературних джерел у роботі розкрито сутність та роль глобального ринку, проаналізовано чинники впливу на формування маркетингової стратегії виходу на глобпльнв ринки машинобудівних підприємств. Здійснено діагностику стану та перспектив розвитку машинобудування в Україні, проведено оцінку ефективності маркетингом діяльності підприємств сільськогосподарського машинобудування Запропоновано методику формування концепції товару на світовому ринку, яка враховує можливість стандартизації і часткової адаптації товарів до зовнішніх ринків. Основні положення роботи впроваджено в практику діяльності вітчизняних підприємств машинобудівного комплексу.uk
dc.description.abstractДиссертация посвящена исследованию разработка теоретических и методических положений та практических рекомендаций относительно маркетинговых средств выхода на глобальные рынки предприятия машиностроительной отрасли. При исследовании литературных источников в работе раскрыто суть и роль глобального рынка и глобального маркетинга; проанализированы факторы влияния на формирование маркетинговой стратегии выхода на мировые рынки машиностроительных предприятий. Предложена методика формирования концепции товара на мировом рынке, которая учитывает возможность стандартизации и частичной адаптации товаров к внешним рынкам. Эта методика предполагает использовать четырехуровневый концепцию товара на внешних рынках. Каждый составной элемент концепции, на каком бы уровне он ни находился, изучается с точки зрения его использования на международных рынках. Наибольшая эффективность от использования в концепции товара уровня его международных возможностей достигается в фирмах, осуществляющих маркетинг глобального типа при разработке глобального товара. Представлены трехуровневую модель выбора внешних рынков, которая предусматривает рациональное сочетание трех параметров при анализе внешних рынков. Реалізація перших двох етапів, запропонованої схеми, повинна дозволити фірмам сформувати список основних ринків, на яких можливо вести підприємницьку діяльность. На третьому етапі відбору зовнішніх ринків (мал. 3,3) фірмам необхідно остаточно визначитися з одним або декількома зовнішніми ринками або їх поєднанням зі складеного списку, а також зробити обґрунтування типу міжнародного маркетингу, який буде використовуватися при цьому. Перший і другий етапи закладають основу для того, щоби фірми намагалися якомога ефективніше використовувати свої виявлені конкурентні переваги з урахуванням специфіки зовнішніх ринків. У зв’язку з чим на ранніх етапах перейти до певного типу маркетингу означало би обмежити сфери можливостей фірми на зовнішніх ринках.uk
dc.description.abstractThe dissertation investigates the development of theoretical, methodological issues and practical recommendations on marketing of entering global markets of machine building industry. On the basis of the literary sources, the essence and the role of the singularity of the global market and global marketing, analyzes the influence factors on a marketing strategy for entering international markets machine building companies. The technique of forming a concept of the product on the world market, which takes into account the possibility of standardization and the partial adaptation of product to foreign markets. Presents a three-level model for the choice of foreign markets, which provides a rational combination of the three parameters in the analysis of foreign markets.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.relation.ispartofseriesспеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;-
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectглобальний ринокuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectглобальна конкуренціяuk
dc.subjectринок сільськогосподарського машинобудуванняuk
dc.subjectглобализацияuk
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectглобальный рынокuk
dc.subjectкомплекс маркетингаuk
dc.subjectглобальная конкуренцияuk
dc.subjectрынок сельскохозяйственного машиностроенияuk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectthe global marketuk
dc.subjectinternational marketinguk
dc.subjectmachine buildinguk
dc.titleМаркетингова діяльність машинобудівних підприємств на глобальних ринкахuk
dc.title.alternativeМаркетинговая деятельность машиностроительных предприятий на глобальных рынкахuk
dc.title.alternativeMarketing activities machine building companies in global marketsuk
dc.typeThesisuk
dc.contributor.committeeMemberНижник, Віктор Михайлович-
dc.contributor.committeeMemberМязіна, Наталія Борисівна-
dc.subject.udc658.8uk
dc.subject.udc338.45uk
dc.subject.udc330.34uk
thesis.degree.departmentспеціалізована вчена рада К 58.052.05-
thesis.degree.discipline08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)-
thesis.degree.grantorТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя-
thesis.degree.levelкандидатська дисертація-
thesis.degree.nameкандидат економічних наук-
Розташовується у зібраннях:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.