Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20309

Tytuł: Маркетингові комунікації в управлінні
Inne tytuły: Marketing communication in management
Authors: Кузь, Тетяна Іванівна
Kuz, T. I.
Akcesoria: Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Кузь Т. І. Маркетингові комунікації в управлінні / Т. І. Кузь // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 162–164. — (Секція 5. Комунікації та якість в управлінні).
Bibliographic description: Kuz T. I. (2011) Marketynhovi komunikatsii v upravlinni [Marketing communication in management]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 162-164 [in Ukrainian].
Część publikacji: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Journal/kolekcja: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Data wydania: 6-paź-2011
Date of entry: 27-mar-2017
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Zakresu czasowego: 06-08 жовтня 2011 року
UDC: 658.5
Strony: 3
Zakres stron: 162-164
Główna strona: 162
Strona końcowa: 164
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20309
Wykaz piśmiennictwa: 1. Братко О. С. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : навчальний посібник / О. С. Братко. – Тернопіль : Карт-бланш, 2006. – 275 с.
2. Мескон М. Х. Основы менеджмента [Текст] / М. Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури : пер. с англ. – М. : Дело, 1997. – 704 с.
3. Лазебник М. Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины в 2008 году и прогноз на 2009 год [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг и реклама. – 2009. – № 1 (149). – С. 1–23.
References: 1. Bratko O. S. Marketynhova polityka komunikatsii [Text] : navchalnyi posibnyk, O. S. Bratko, Ternopil : Kart-blansh, 2006, 275 p.
2. Meskon M. Kh. Osnovy menedzhmenta [Text], M. Kh. Meskon, M. Albert, F. Khedouri : transl. from English – M. : Delo, 1997, 704 p.
3. Lazebnik M. Obieem reklamno-kommunikatsionnoho rynka Ukrainy v 2008 yearu i prohnoz na 2009 year [Text], M. Lazebnik, Marketinh i reklama, 2009, No 1 (149), P. 1–23.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi