Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20238

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорняк, Галина Степанівнаuk
dc.contributor.authorNahorniak, H. S.uk
dc.coverage.temporal17-18 листопада 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal17-18 November 2016uk
dc.date.accessioned2017-03-24T22:34:06Z-
dc.date.available2017-03-24T22:34:06Z-
dc.date.created2016-11-17uk
dc.date.issued2016-11-17uk
dc.identifier.citationНагорняк Г. С. Основні фактори гальмування розвитку ринку туристичних послуг в Україні / Г. С. Нагорняк // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 353–354. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20238-
dc.format.extent353-354uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"uk
dc.titleОсновні фактори гальмування розвитку ринку туристичних послуг в Україніuk
dc.title.alternativeKey factors of braking of development market of tourist services in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc338.48uk
dc.relation.references1. Балабанов И., Балабанов А. Экономика туризма: [учеб. пособ.] – М.: Финансы и статистика, 2006. – 173 с.uk
dc.relation.references2. Стратегічний розвиток туристичного бізнесу: [монограф.] / [Т. І. Ткаченко, С. В. Мельниченко, М. Г. Бойко та ін.]; за заг. ред. А. А. Мазаракі. – К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2010. – 596 с.uk
dc.relation.referencesen1. Balabanov I., Balabanov A. Ekonomika turizma: [tutorial] – M., Finansy i statistika, 2006, 173 p.uk
dc.relation.referencesen2. Stratehichnyi rozvytok turystychnoho biznesu: [monohraf.], [T. I. Tkachenko, S. V. Melnychenko, M. H. Boiko and other]; by gen. ed. A. A. Mazaraki, K., Kyiv. nats. torh, ekon. un-t, 2010, 596 p.uk
dc.identifier.citationenNahorniak H. S. (2016) Osnovni faktory halmuvannia rozvytku rynku turystychnykh posluh v Ukraini [Key factors of braking of development market of tourist services in Ukraine]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 353-354 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.citation.volumeuk
dc.citation.spage353uk
dc.citation.epage354uk
dc.citation.conferenceⅤ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.