Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20237

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОмелянюк, В. Ю.uk
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівнаuk
dc.contributor.authorOmelyanyuk, V. Y.uk
dc.contributor.authorShpylyk, S. V.uk
dc.coverage.temporal17-18 листопада 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal17-18 November 2016uk
dc.date.accessioned2017-03-24T22:33:59Z-
dc.date.available2017-03-24T22:33:59Z-
dc.date.created2016-11-17uk
dc.date.issued2016-11-17uk
dc.identifier.citationОмелянюк В. Ю. Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності / В. Ю. Омелянюк, С. В. Шпилик // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 355–356. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20237-
dc.format.extent355-356uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"uk
dc.relation.urihttp://www.nazaykin.ru/_br_branding.htmuk
dc.relation.urihttps://ru.wikipedia.org/wiki/Брендuk
dc.titleБрендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможностіuk
dc.title.alternativeBranding as a way to enhance the competitivenessuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.138uk
dc.relation.references1. Назайкин А. Брендинг: понятие, цель, процесс [Електронний ресурс] / А. Назайкин.- Режим доступу: http://www.nazaykin.ru/_br_branding.htm (дата звернення 08.11.2016 р.). – Назва з екрана.uk
dc.relation.references2. Бренд [Електронний ресурс] / – Режим доступу: https://ru.wikipedia.org/wiki/Бренд (дата звернення 08.11.2016 р.). – Назва з екрана. Денисов С. Актуальні проблеми теорії і практики брендингу // С. Денисов.- Рекламний світ, 2005, №6.- с. 46-54.uk
dc.relation.references3. Махнуша С.М. Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку // С.М. Махнуша.- Маркетинг і менеджмент інновацій, 2010, № 1.- с.21-27uk
dc.relation.referencesen1. Nazaikin A. Brendinh: poniatie, tsel, protsess [Electronic resource], A. Nazaikin, Access mode: http://www.nazaykin.ru/_br_branding.htm (Date of appeal 08.11.2016 y.), Title from the screen.uk
dc.relation.referencesen2. Brend [Electronic resource], Access mode: https://ru.wikipedia.org/wiki/Brend (Date of appeal 08.11.2016 y.), Title from the screen. Denysov S. Aktualni problemy teorii i praktyky brendynhu, S. Denysov, Reklamnyi svit, 2005, No 6, P. 46-54.uk
dc.relation.referencesen3. Makhnusha S.M. Otsinka rynkovykh pozytsii brendu ta vyznachennia stratehichnykh oriientyriv yoho rozvytku, S.M. Makhnusha, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2010, No 1, P.21-27uk
dc.identifier.citationenOmelyanyuk V. Y., Shpylyk S. V. (2016) Brendynh yak sposib pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti [Branding as a way to enhance the competitiveness]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 355-356 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.citation.volumeuk
dc.citation.spage355uk
dc.citation.epage356uk
dc.citation.conferenceⅤ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.