Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1953
Název: | Деформаційний рельєф на поверхні сплаву Д16АТ як показник історії експлуатаційного навантажування авіаційних конструкцій |
Další názvy: | Deformation relief on D16AT alloy surface as indicator of prospects of operational loading history of aircraft structures |
Autoři: | Ігнатович, Сергій Ромуальдович Юркевич, С. Дорошенко, Є. Ignatovich, S. Yutskevych, S. Doroshenko, E. |
Bibliographic description (Ukraine): | Ігнатович С. Деформаційний рельєф на поверхні сплаву Д16АТ як показник історії експлуатаційного навантажування авіаційних конструкцій / Ігнатович С., Юркевич С., Дорошенко Є. // Вісник ТНТУ. — 2011. — Том 16. — № 3. — С.57-62. — (механіка та матеріалознавство). |
Datum vydání: | 9-srp-2011 |
Date of entry: | 4-dub-2013 |
Nakladatel: | Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя |
UDC: | 629.735.015.4 620.179.1(042.3) |
Klíčová slova: | деформаційний рельєф регулярне циклічне навантажування випадкове циклічне навантажування інтерференційна профілометрія deformation relief constant amplitude cycle loading variable amplitude cycle loading interfere profilometry |
Abstrakt: | Формування деформаційного рельєфу (ДР) на поверхні алюмінієвого сплаву дає можливість розглядати його як індикатор історії експлуатаційного навантажування. В якості параметрів, які характеризують зміну ДР з напрацюванням, розглянуто параметри насиченості ДР, шорсткість поверхні і параметр пластичної деформації поверхні. Проведено порівняльний аналіз еволюції цих параметрів при регулярному і випадковому режимах навантажування. Deformation relief formation on D16T alloy alclad surface allows to consider it as indicator of operational loading history. Results of the deformation relief parameters evolution versus operating time are represented by parameter of deformation relief saturation, parameter of a surface roughness and surface plastic deformation. The results obtained under regular and variable amplitude loading are compared. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1953 |
Content type: | Article |
Vyskytuje se v kolekcích: | Вісник ТНТУ, 2011, Том 16, № 3 |
Soubory připojené k záznamu:
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.