Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18618

Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorПанухник, Яна Геннадіївнаuk
dc.contributor.authorPanukhnyk, Ianauk
dc.date.accessioned2017-01-24T14:56:34Z-
dc.date.available2017-01-24T14:56:34Z-
dc.date.created2016-08-30uk
dc.date.issued2016-08-30uk
dc.date.submitted2016-03-07uk
dc.identifier.citationПанухник Я. Г. Стратегічний підхід до управління як передумова ідентифікації векторів модернізації технологій управління підприємством у муніципальній економічній системі / Яна Геннадіївна Панухник // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2016 — Том 50. — № 1. — С. 72-79. — (Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах).uk
dc.identifier.issn2409-8892uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18618-
dc.description.abstractОбґрунтовано пріоритетність в управлінських процесах відповідно до концептуальних підходів стратегічного управління підприємством у муніципальній економічній системі збутової діяльності організації. Виокремлено основні внутрішні та зовнішні фактори впливу на збутову стратегію приладобудівного підприємства. Розроблено структурно-логічну етапність процесу вибору підприємством стратегії збутової діяльності нової продукції як елемента реалізації концептуального підходу до стратегічного управління підприємством у муніципальній економічній системі. Ідентифіковано основні вектори модернізації технологій управління підприємством у муніципальній економічній системіuk
dc.description.abstractThe article proves the priority in the management processes of sales activity according to the conceptual approaches of strategic management in municipal economic system. The major internal and external factors of influence on sales strategy were underlined in the article. The structural and logical process phasing of choosing the strategy of enterprise sales activity of new products as an element of the the conceptual approach to strategic management implementation in municipal economic system was elaborated. The author showed that the main vectors of technological modernization of enterprise management in municipal economic system should be clear definition of internal and external strategic directions of development; forming enterprise own policies for economic, social, environmental, technical and technological, innovation development and their alignment with government policy; strengthen of enterprise resource potential; coordination of contact audience's interests (economic, social, environmental); reorientation of financial flows according to strategic vectors and development directions; implementation of appropriate strategies (financial (e.g. rising cost of business strategy) and nonfinancial (e.g., implementation socially responsible activities); increase of the enterprise value as a source of intellectual capital, monitoring of these processes.uk
dc.format.extent72-79uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.relation.urihttp://zbirnuk.bukuniver.edu.ua/issue_articles/27_2.pdfuk
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2018uk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectмуніципальна економічна системаuk
dc.subjectтехнологія управління підприємствомuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjectmunicipal economic systemuk
dc.subjectenterprise management technologyuk
dc.titleСтратегічний підхід до управління як передумова ідентифікації векторів модернізації технологій управління підприємством у муніципальній економічній системіuk
dc.title.alternativeStrategic approach to management as a precondition for identification of technology management modernization vectors in municipal economic systemuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages8uk
dc.subject.udc338.3.01uk
dc.relation.references1. Давидов, І.Є. Управління витратами [Текст] / І.Є. Давидов. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 320 с.uk
dc.relation.references2. Шершньова, З.Є. Стратегічне управління: підручник [Текст] / З.Є. Шершньова. – 2-ге вид. перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 1994. – 699 с.uk
dc.relation.references3. Чичун, В.А. Удосконалення стратегічного управління діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / В.А. Чичун. – Режим доступу: http://zbirnuk.bukuniver.edu.ua/issue_articles/27_2.pdf.uk
dc.relation.references4. Маркович, І.Б. Особливості формування цілей в системі стратегічного управління промислового підприємства [Текст] / І.Б. Маркович // Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал. – Вип. 4. – 2012. – № 30. – С. 72 – 76.uk
dc.relation.references5. Ткачук, Л.М. Якість продукції: методологічні та прикладні аспекти [Електронний ресурс] / Л.М. Ткачук // Ефективна економіка. – 2013. – № 5. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2018uk
dc.relation.references6. Лорві, І.Ф. Формування стратегії збуту інноваційної продукції [Текст] / І.Ф. Лорві // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 2. – С. 24 – 25.uk
dc.relation.references7. Довгань, Л.Є. Стратегічне управління: навчальний посібник [Текст] / Л.Є. Довгань, Ю.В. Каракай, Л.П. Артеменко. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 440 с.uk
dc.relation.referencesen1. Davydov, I.Ye. Upravlinnia vytratamy [Text], I.Ye. Davydov, K., Centre of Educational Literature, 2008, 320 p.uk
dc.relation.referencesen2. Shershnova, Z.Ye. Stratehichne upravlinnia: pidruchnyk [Text], Z.Ye. Shershnova, 2-he vyd. pererob. i dop, K., KNEU, 1994, 699 p.uk
dc.relation.referencesen3. Chychun, V.A. Udoskonalennia stratehichnoho upravlinnia diialnistiu pidpryiemstva [Electronic resource], V.A. Chychun, Access mode: http://zbirnuk.bukuniver.edu.ua/issue_articles/27_2.pdf.uk
dc.relation.referencesen4. Markovych, I.B. Osoblyvosti formuvannia tsilei v systemi stratehichnoho upravlinnia promyslovoho pidpryiemstva [Text], I.B. Markovych, Innovatsiina ekonomika. Vseukrainskyi naukovo-vyrobnychyi zhurnal, Iss. 4, 2012, No 30, P. 72 – 76.uk
dc.relation.referencesen5. Tkachuk, L.M. Yakist produktsii: metodolohichni ta prykladni aspekty [Electronic resource], L.M. Tkachuk, Efektyvna ekonomika, 2013, No 5, Access mode: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2018uk
dc.relation.referencesen6. Lorvi, I.F. Formuvannia stratehii zbutu innovatsiinoi produktsii [Text], I.F. Lorvi, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2012, No 2, P. 24 – 25.uk
dc.relation.referencesen7. Dovhan, L.Ye. Stratehichne upravlinnia: navchalnyi posibnyk [Text], L.Ye. Dovhan, Yu.V. Karakai, L.P. Artemenko, K., Centre of Educational Literature, 2009, 440 p.uk
dc.identifier.citationenPanukhnyk I. (2016) Stratehichnyi pidkhid do upravlinnia yak peredumova identyfikatsii vektoriv modernizatsii tekhnolohii upravlinnia pidpryiemstvom u munitsypalnii ekonomichnii systemi [Strategic approach to management as a precondition for identification of technology management modernization vectors in municipal economic system]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 50, no 1, pp. 72-79 [in Ukrainian].uk
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.citation.volume50uk
dc.citation.issue1uk
dc.citation.spage72uk
dc.citation.epage79uk
Bildumetan azaltzen da:Галицький економічний вісник, 2016, № 1 (50)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.