このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1857

タイトル: Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємства
その他のタイトル: Экомаркетинг как инструмент улучшения имиджа предприятия
Eco-marketing as an instrument of a company image improvement
著者: Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна
Shpylyk, Svitlana Vasylivna
Фалович, Володимир Андрійович
Фалович, Владимир Андреевич
Falovych, Volodymyr Andriyovych
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємства [Електронний ресурс] / С. Шпилик, В. Фалович // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 289-298. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12ssvpip.pdf
発行日: 12月-2012
Date of entry: 6-12月-2012
出版者: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
キーワード: екологічний маркетинг
«зелений маркетинг»
конкурентна перевага
екологічні продукти
маркетинговий комплекс
ecological marketing
environmental marketing
green marketing
competitive advantage
ecoproducts
marketing mix
シリーズ番号/レポート番号: Випуск 2 (7);
抄録: У статті розглянуто теоретико-методичні положення та висвітлено деякі аспекти впровадження у практику діяльності вітчизняних підприємств концепції екологічного маркетингу. Підвищена увага до екологічних проблем сприяла зростанню попиту на екологічно чисті продукти і послуги. Екологічний маркетинг-мікс стає надзвичайно важливим у сучасному діловому світі. Компанії повинні ретельно керувати комплексом маркетингу, якщо вони хочуть успішно працювати на ринку, який стає все більш обізнаним про кліматичні зміни.
В статье рассмотрены теоретико-методические положения и освещены некоторые аспекты внедрения в практику деятельности отечественных предприятий концепции экологического маркетинга. Повышенное внимание к экологическим проблемам способствовала росту спроса на экологически чистые продукты и услуги. Экологический маркетинг-микс становится чрезвычайно важным в современном деловом мире. Компании должны тщательно управлять комплексом маркетинга, если они хотят успешно работать на рынке, который становится все более осведомленным о климатических изменениях.
The article deals with theoretical and methodological principles and some aspects of environmental marketing conception introduction into home enterprises. The increased focus on environmental issues has contributed to a rise in the demand for environmentally friendly products and services (EFS). The environmental marketing mix is becoming extremely important in modern business world. Firms will have to carefully manage this mix if they aim at successfully operation on the market which is becoming increasingly aware of climatic changes.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1857
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 2(7)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
12ssvpip.pdf1,31 MBAdobe PDF見る/開く
12ssvpip.djvu181,27 kBDjVu見る/開く
12ssvpip__COVER.png359,24 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。