Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18269
Назва: Маркетинг інновацій. Курс лекцій
Автори: Вовк, Ірина Петрівна
Вовк, Ирина Петровна
Vovk, Iryna Petrivna
Вовк, Юрій Ярославович
Вовк, Юрий Ярославович
Vovk, Yuriy Yaroslavovych
Бібліографічний опис: Вовк І.П. Маркетинг інновацій. Курс лекцій для студ. спец. 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності", 8.18010012 "Управління інноваційною діяльністю" / Укладачі: І. П. Вовк, Ю. Я. Вовк // Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. –144 с.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 28-лис-2016
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Теми: маркетинг
інновації
маркетинг інновацій
Короткий огляд (реферат): Курс лекцій для Вовк І.П. Маркетинг інновацій. Курс лекцій для студ. спец. 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності", 8.18010012 "Управління інноваційною діяльністю"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18269
Власник авторського права: 2015
Тип вмісту: Book
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!!! Курс лекцій МІ_crop3.pdf898,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора