Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18102

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorОр’єва, Катеринаuk
dc.contributor.authorКрамаренко, Алісаuk
dc.contributor.authorOryeva, Katerynauk
dc.contributor.authorKramarenko, Alisauk
dc.coverage.temporal22-24 вересня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal22-24 September 2016uk
dc.date.accessioned2016-10-26T07:30:23Z-
dc.date.available2016-10-26T07:30:23Z-
dc.date.created2016-09-22uk
dc.date.issued2016-09-22uk
dc.identifier.citationОр’єва К. Вдосконалення бізнес-моделі виробничо-торгівельного підприємства / Ор’єва Катерина, Крамаренко Аліса // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 22-24 вересня 2016 року — Т. : Крок, 2016 — С. 162-164. — (Посилення конкурентних позицій економічних систем в контексті трансформацій стратегій менеджменту усіх рівнів).uk
dc.identifier.isbn978-617-692-371-8uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18102-
dc.format.extent162-164uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКрокuk
dc.publisherKrokuk
dc.relation.ispartofМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“uk
dc.relation.ispartofProceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”uk
dc.relation.urihttp://www.econf.rae.ru/pdf/2011/08/afonasova.pdfuk
dc.relation.urihttp://nsg.agency/blog/business-model-kak-dnk-kompanii/uk
dc.relation.urihttp://consulting.ru/244mgmt1uk
dc.titleВдосконалення бізнес-моделі виробничо-торгівельного підприємстваuk
dc.title.alternativeImproving business model of production-trading companyuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc65uk
dc.subject.udc339.1uk
dc.relation.references1. Афонасова М.А. Перспективы повышения конкурентоспособности российских предприятий на основе инновационных классификаций всех бизнес-моделей [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.econf.rae.ru/pdf/2011/08/afonasova.pdf.uk
dc.relation.references2. Лоттенбах Д. Бизнес-модель как ДНК. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nsg.agency/blog/business-model-kak-dnk-kompanii/.uk
dc.relation.references3. Лоттенбах Давид. Создание и оживление бизнес-моделей. Практическая логика построения и развития великих бизнес-моделей: Презентационные материалы специального бизнес-класса для лидеров. – К.: , 2009. – 125 с.uk
dc.relation.references4. Лоттенбах Д. Цифровой тюнинг бизнеса: Как улучшить бизнес-модель компании при помощи цифровых технологий // Управление компанией. – Київ: Стандарт, 2010. – № 6. – С. 18-29.uk
dc.relation.references5. Маллинс Джон, Комисар Рэнди. Поиск бизнес-модели. Как спасти стартап, вовремя сменив план. – Манн: Иванов и Фебер. – 2012. – 336.uk
dc.relation.references6. Маркидес К. Новая модель бизнеса: Стратегии безболезненных инноваций. Москва: Альпина Паблишерз. – 2010. – 298 с.uk
dc.relation.references7. Остервальдер Александр, Пинье Ив. Построение бизнес-моделей: настольная книга стратега и новатора. – М: Альпина Паблишер. – 2012. – 288 с.uk
dc.relation.references8. Першко Л.О. Аутсорсинг та інсорсинг в управлінні інтегрованим формуванням // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України, № 1, 2011. – С. 449-465.uk
dc.relation.references9. Печерский А. К новой бизнес-модели – главное не застрять на полпути // КОМПАС промышленной реструктуризации. – № 1, 2004. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://consulting.ru/244mgmt1.uk
dc.relation.references10. Сакацкий В.А., Курепина Е.А. Инновационная бизнес-модель как фактор достижения конкурентных преимуществ фирмы // Управленческое консультирование. – 2010. - № 3. – С.133-145.uk
dc.relation.referencesen1. Afonasova M.A. Perspektivy povysheniia konkurentosposobnosti rossiiskikh predpriiatii na osnove innovatsionnykh klassifikatsii vsekh biznes-modelei [Electronic resource], Access mode: http://www.econf.rae.ru/pdf/2011/08/afonasova.pdf.uk
dc.relation.referencesen2. Lottenbakh D. Biznes-model kak DNK, [Electronic resource], Access mode: http://nsg.agency/blog/business-model-kak-dnk-kompanii/.uk
dc.relation.referencesen3. Lottenbakh David. Sozdanie i ozhivlenie biznes-modelei. Prakticheskaia lohika postroeniia i razvitiia velikikh biznes-modelei: Prezentatsionnye materialy spetsialnoho biznes-klassa dlia liderov, K., , 2009, 125 p.uk
dc.relation.referencesen4. Lottenbakh D. Tsifrovoi tiuninh biznesa: Kak uluchshit biznes-model kompanii pri pomoshchi tsifrovykh tekhnolohii, Upravlenie kompaniei, Kiiv: Standart, 2010, No 6, P. 18-29.uk
dc.relation.referencesen5. Mallins Dzhon, Komisar Rendi. Poisk biznes-modeli. Kak spasti startap, vovremia smeniv plan, Mann: Ivanov i Feber, 2012, 336.uk
dc.relation.referencesen6. Markides K. Novaia model biznesa: Stratehii bezboleznennykh innovatsii. Moskva: Alpina Pablisherz, 2010, 298 p.uk
dc.relation.referencesen7. Ostervalder Aleksandr, Pine Iv. Postroenie biznes-modelei: nastolnaia kniha strateha i novatora, M: Alpina Pablisher, 2012, 288 p.uk
dc.relation.referencesen8. Pershko L.O. Autsorsynh ta insorsynh v upravlinni intehrovanym formuvanniam, Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoho universytetu derzhavnoi podatkovoi sluzhby Ukrainy, No 1, 2011, P. 449-465.uk
dc.relation.referencesen9. Pecherskii A. K novoi biznes-modeli – hlavnoe ne zastriat na polputi, KOMPAS promyshlennoi restrukturizatsii, No 1, 2004, [Electronic resource], Access mode: http://consulting.ru/244mgmt1.uk
dc.relation.referencesen10. Sakatskii V.A., Kurepina E.A. Innovatsionnaia biznes-model kak faktor dostizheniia konkurentnykh preimushchestv firmy, Upravlencheskoe konsultirovanie, 2010, No 3, P.133-145.uk
dc.identifier.citationenOryeva K., Kramarenko A. (2016) Vdoskonalennia biznes-modeli vyrobnycho-torhivelnoho pidpryiemstva [Improving business model of production-trading company]. Proceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 22-24 September 2016), pp. 162-164 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationНаціональна металургійна академія України, м. Дніпро, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“uk
dc.citation.spage162uk
dc.citation.epage164uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“uk
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Формування механізму зміцнення конк. позицій націон. екон. систем у глоб., регіональному та локальному вимірах“ (2016)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.