Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832
Назва: | До проблеми визначення рис національного стилю у творчості українських футуристів |
Автори: | Чоп, Тамара Олександрівна |
Журнал/збірник: | Наукові записки. Серія “Філософія” |
Випуск/№ : | 3 |
Дата публікації: | 2008 |
Дата внесення: | 14-вер-2016 |
Видавництво: | Видавництво Національного університету" Острозька академія" |
УДК: | 17.022.1 852. |
Теми: | естетика футуризм національний стиль традиція |
Кількість сторінок: | 10 |
Діапазон сторінок: | 126-135 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується проблема визначення специфіки творчості українських футуристів, віднайдення особливості їх творчого доробку через призму
національного стилю, полеміку щодо місця українського футуризму у власній культурній традиції. The article is about the problem of some specific attributes of the Ukrainian futurists’ art. The author researches their feature through the prism of national style. The article also emphasizes the importance of Ukrainian futurism in our own cultural tradition. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832 |
Перелік літератури: | Бандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 7689. Горбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006. Ільницький О. Український футуризм (19141930). – Львів, 2003. – С. 242. Орлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7. Прокопович М. Питання належності українського аван гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 9098. 1. Бандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 7689. 2. Горбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006. 3. Ільницький О. Український футуризм (19141930). – Львів, 2003. – С. 242. 4. Орлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7. 5. Прокопович М. Питання належності українського аван гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 9098. 6. Теплий І. Українські іконописні традиції в системі аван гарду України/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 91 102. 7. Национализм и авангард / www.proza.com.ua |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри українознавства і філософії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nznuoafs_2008_3_15.pdf | 98,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
Nznuoafs_2008_3_15.djvu | 82,52 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
Nznuoafs_2008_3_15__COVER.png | 309,06 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.