Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832

Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorЧоп, Тамара Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-09-14T20:29:57Z-
dc.date.available2016-09-14T20:29:57Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17832-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема визначення специфіки творчості українських футуристів, віднайдення особливості їх творчого доробку через призму національного стилю, полеміку щодо місця українського футуризму у власній культурній традиції.uk
dc.description.abstractThe article is about the problem of some specific attributes of the Ukrainian futurists’ art. The author researches their feature through the prism of national style. The article also emphasizes the importance of Ukrainian futurism in our own cultural tradition.-
dc.format.extent126-135-
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво Національного університету" Острозька академія"uk
dc.subjectестетикаuk
dc.subjectфутуризмuk
dc.subjectнаціональний стильuk
dc.subjectтрадиціяuk
dc.titleДо проблеми визначення рис національного стилю у творчості українських футуристівuk
dc.typeArticleuk
dc.format.pages10-
dc.subject.udc17.022.1-
dc.subject.udc852.-
dc.relation.referencesБандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 76­89.uk
dc.relation.referencesГорбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006.uk
dc.relation.referencesІльницький О. Український футуризм (1914­1930). – Львів, 2003. – С. 242.uk
dc.relation.referencesОрлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара­ дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7.uk
dc.relation.referencesПрокопович М. Питання належності українського аван­ гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми­ нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж­ дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 90­98.uk
dc.relation.references1. Бандрівський М. Трипільські мотиви в часі становлення українського авангарду/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 76­89. 2. Горбачов Д. “Він та я були українці” Малевич та Україна. – К., 2006. 3. Ільницький О. Український футуризм (1914­1930). – Львів, 2003. – С. 242. 4. Орлова Т. Естетика синтезу: категорії, універсалії, пара­ дигми (в контексті художньої творчості). – К., 2002. – С. 7. 5. Прокопович М. Питання належності українського аван­ гардного мистецтва національній культурній спадщині в ми­ нулих і сучасних мистецтвознавчих студіях / Тезисы меж­ дународной конференции по авангарду. – Херсон, 1995. – С. 90­98. 6. Теплий І. Українські іконописні традиції в системі аван­ гарду України/ Український авангард. – Львів, 1994. – С. 91­ 102. 7. Национализм и авангард / www.proza.com.ua-
dc.citation.journalTitleНаукові записки. Серія “Філософія”-
dc.citation.issue3-
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації кафедри інформаційної діяльності та соціальних наук

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Nznuoafs_2008_3_15.pdf98,61 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
Nznuoafs_2008_3_15.djvu82,52 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
Nznuoafs_2008_3_15__COVER.png309,06 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi