Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17574

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубик, Орест Іванович-
dc.contributor.authorЮзьвак, Людмила Ігорівна-
dc.date.accessioned2016-07-14T13:36:56Z-
dc.date.available2016-07-14T13:36:56Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРобоча програма ознайомчої практики для студентів 1 курсу із спеціальності 6.050100 „Маркетинг“ / укл. : О.І. Дубик , Л.І. Юзьвак. — Тернопіль : ТДТУ. — 2009. — 15 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17574-
dc.descriptionПрограма і методичні рекомендації складені у відповідності з “Методичними рекомендаціями по складанню програм практики студентів вищих навчальних закладів України” (К.1996). Розглянута на кафедрі маркетингу, протокол № _ від _ 2009 р.uk
dc.description.tableofcontentsВступ 1. Загальні положення. Вид та завдання практики. Бази практики. 2. Функції підприємств – баз практики. 3. Обов’язки керівників практики від підприємства. 4. Обов’язки випускаючої кафедри, відповідальної за проведення практики. 5. Обов’язки керівників практики від випускаючої кафедри. 6. Обов’язки студентів-практикантів. 7. Організація проходження практики. 8. Контроль за проходженням практики. 9. Вимоги до звіту про проходження практики. 10. Підведення підсумків практики. 11. Індивідуальні завдання. 12. Заняття та екскурсії під час практики. 13. Програма ознайомчої практики. Основні цілі та завдання практики. Типовий графік проходження практики. Зміст практики. Додаток А. Форма титульної сторінки. Додаток Б. Типовий календарний план проходження ознайомчої практики. Додаток В. Індивідуальні завдання. Література.-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДТУuk
dc.titleРобоча програма ознайомчої практики для студентів 1 курсу із спеціальності 6.050100 „Маркетинг“uk
dc.typeLearning Objectuk
dc.rights.holder© О.І. Дубик, Л.І. Юзьвак, 2009uk
dc.format.pages15-
dc.relation.references1. Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України. – МОН України, 8 квітня 1993, № 93.uk
dc.relation.references2. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – Київ: Лібра, 1996.uk
dc.relation.references3. Гейк П., Джексон П. вчись аналізувати ринок. – Львів: Сейбр-Світло, 1995.uk
dc.relation.references4. Гінстон П. Найкраща книжка про збут та маркетинг. – Львів: Сейбр-Світло, 1995.uk
dc.relation.references5. Ковтов А.Н. Технология машиностроения. – М.: Машиностроение, 1987.uk
dc.relation.references6. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Прогресс, 1990.uk
dc.relation.references7. Маркетинг. Под ред. А.Н. Романова. – М.: Банки и биржи, 1995.uk
dc.relation.references8. Маталин А.А. Технология машиностроения. – Л.: Машиностроение, 1985.uk
dc.relation.references9. Методика проведения анализов и изучения рынка. – Санкт-Петербург: Служба Тасис, 1996.uk
dc.relation.references10. Типовое положение о службе маркетинга. – Владимир: НИКИД, 1990.uk
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора