กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17568

ชื่อเรื่อง: Методичні рекомендації і практичні завдання з дисципліни „Управління ризиками в економіці“ для студентів факультету управління та бізнесу у виробництві з спеціальності 7.050108 „Маркетинг“
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Аналіз маркетингових ризиків
ผู้แต่ง: Тимошенко, М.Т.
Дубик, Орест Іванович
Bibliographic description (Ukraine): Методичні рекомендації і практичні завдання з дисципліни “Управління ризиками в економіці” для студентів факультету управління та бізнесу у виробництві з спеціальності 7.050108 “Маркетинг” / укл. : О.І. Дубик , М.Т. Тимошенко. — Тернопіль : ТДТУ. — 2002. — 58 с.
วันที่เผยแพร่: 2002
Date of entry: 14-กรก-2016
สำนักพิมพ์: ТДТУ імені Івана Пулюя
Number of pages: 58
บทคัดย่อ: Методичні рекомендації і практичні завдання з дисципліни «Управління ризиками в економіці» призначені для студентів факультету управління та бізнесу у виробництві, котрі навчаються за спеціальністю «Маркетинг». У методичній розробці, згідно навчальної програми дисципліни «Управління ризиками в економіці», наведено методичні поради студентам щодо ідентифікації та кількісної оцінки маркетингових ризиків.
รายละเอียด: Навчально методичні матеріали розглянуті і затвердженні на засіданні кафедри маркетингу на виробництві. Протокол № 1 від 4 вересня 2002 р. Схвалено і рекомендовано до друку методичної комісії факультету управління та бізнесу у виробництві ТДТУ ім. Івана Пулюя Протокол № 28 від 11 вересня 2002 р.
Content: Вступ 3 Розділ І. Ідентифікація маркетингових ризиків 4 Розділ ІІ. Система кількісних оцінок ступеня маркетингових ризиків 24 Література 56
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17568
Copyright owner: © О.І. Дубик, М.Т. Тимошенко, 2002
References (Ukraine): 1) Баканов М.И., Смирнова В.Л. Коммерческий риск // моделювання та Коммерческий вестник. – 1992. – № 3.
2) Вітлінський В.В., Верченко П.І. Аналіз, управління економічним ризиком: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – Київ.: КНЕУ, 2000.
3) Вітлінський В.В., Наконечний С.І. Ризик у менеджменті. – К.: ТОВ “Борисфен-М”, 1996.
4) Клименюк М.М., Брижань І.А. Управління ризиками в економіці: Навч. посібник. – К.: Просвіт, 2000.
5) Устенко О.Л. Теория экономического риска: Монография. – К.: МАУП, 1997.
6) Хохлов Н.В. Управление риском: Учеб пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ–ДАНА, 1999.
Content type: Book
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Metod-Analiz_marketyngovyh_ryzykiv_2002__COVER.png94,22 kBimage/pngดู/เปิด
Metod-Analiz_marketyngovyh_ryzykiv_2002.doc580,5 kBMicrosoft Wordดู/เปิด
Metod-Analiz_marketyngovyh_ryzykiv_2002.pdf356,23 kBAdobe PDFดู/เปิด
Metod-Analiz_marketyngovyh_ryzykiv_2002.djvu433,21 kBDjVuดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ