Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1720

Tittel: Алгоритм інтернет-просування продукту
Alternative titler: Алгоритм интернет-продвижения продукта
Algorithm of the internet marketing product
Authors: Оксентюк, Роман Андрійович
Оксентюк, Роман
Oksentyuk, Roman
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Р. Алгоритм інтернет-просування продукту [Електронний ресурс] / Р. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 1 (6). — С. 135-143. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12oraipp.pdf.
Utgivelsesdato: mai-2012
Date of entry: 10-jun-2012
Forlag: ТНТУ, АСУ
UDC: 339.138
Emneord: контекстна реклама
банер
пошукова оптимізація
партнерська програма
спам
невидимий текст
алгоритм просування
домен
хостінг
медіапланування
context advertising
banner
search engine optimization
affiliate program
spam
invisible text
algorithm promotion
domain
hosting
media planning
Serie/Rapport nr.: Випуск 1 (6);2012_6_016
Abstrakt: Метою даної статті є розкриття основних етапів, котрі потрібно враховувати при плануванні та реалізації процесу просування продукту, визначенні необхідних для цього методів та їх застосування. Відображено алгоритм просування, котрий необхідно прийняти за основу при початковому виборі та формуванні стратегії просування продукту в Інтернеті. Розкрито завдання, які потрібно вирішити на кожному з етапів підготовки рекламної кампанії та виборі методів Інтернет-маркетингу. Подано перелік найпопулярніших послуг із просування сайтів, котрі надаються організаціями й приватними особами. Результатом проведених досліджень є наведений приклад просування новоствореної веб-студії у даному сегменті ринку по реалізації рекламних послуг в мережі Інтернет.
Целью данной статьи является раскрытие основных этапов, которые необходимо учитывать при планировании и реализации процесса продвижения продукта, определении необходимых для этого методов и их применение. Отражен алгоритм продвижения, который необходимо принять за основу при первоначальном выборе и формировании стратегии продвижения продукта в Интернете. Раскрыты задачи, которые необходимо решить на каждом из этапов подготовки рекламной кампании и выборе методов Интернет-маркетинга. Перечислены наиболее популярные услуги по продвижению сайтов, которые предоставляются организациями и частными лицами. Результатом проведенных исследований является приведенный пример продвижения новосозданной веб-студии в данном сегменте рынка по реализации рекламных услуг в сети Интернет.
The purpose of this paper is to outline the main steps that should be considered in the planning and implementation process of product promotion, defining necessary for this methods and their application. Displayed promotion algorithm, which is to be taken as a basis for early elections and the formation Promotional online. Revealed problem to be solved at each stage of preparation of advertising and selection methods of Internet marketing. Lists the most popular website promotion services that are provided by organizations and individuals. The result of the research is an example of promotion the newly created web studio in this market segment to implement advertising on the Internet.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1720
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vises i samlingene:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 1(6)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
12oraipp.pdf1,35 MBAdobe PDFVis/Åpne
12oraipp.djvu218,04 kBDjVuVis/Åpne
12oraipp__COVER.png417,75 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright