Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17002
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скоренький, Юрій Любомирович | uk |
dc.contributor.author | Skorenkyy, Yuriy | uk |
dc.coverage.temporal | 18-20 травня 2016 року | uk |
dc.coverage.temporal | 18-20 May 2016 | uk |
dc.date.accessioned | 2016-06-08T16:33:41Z | - |
dc.date.available | 2016-06-08T16:33:41Z | - |
dc.date.created | 2016-05-18 | uk |
dc.date.issued | 2016-05-18 | uk |
dc.identifier.citation | Skorenkyy Y. Open online resources: an ukrainian perspective / Yuriy Skorenkyy // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“, 18-20 травня 2016 року — Т., 2016 — С. 193-194. — (Секція 2. Організація освітнього процесу для студентів-іноземців, теоретичні та прикладні аспекти). | uk |
dc.identifier.isbn | 978-617-7331-22-2 | uk |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17002 | - |
dc.format.extent | 193-194 | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ | uk |
dc.relation.ispartof | Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine" | uk |
dc.relation.uri | http://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/ | uk |
dc.relation.uri | http://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/ | uk |
dc.relation.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399 | uk |
dc.relation.uri | http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdf | uk |
dc.title | Open online resources: an ukrainian perspective | uk |
dc.title.alternative | Відкриті онлайн-ресурси: український погляд | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016 | uk |
dc.coverage.placename | Україна, Тернопіль | uk |
dc.coverage.placename | Ukraine, Ternopil | uk |
dc.format.pages | 2 | uk |
dc.subject.udc | 378.1 | uk |
dc.relation.references | 1. Blended Learning Research Perspectives. Ed. by A.G. Picciano and Ch.D. Dziuban – The Sloan Consortium, 2007. – Available at http://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/ | uk |
dc.relation.references | 2. E. Hixon, P. Ralston-Berg, J. Buckenmeyer, C. Barczyk. The Impact of Previous Online Course Experience On Students’ Perceptions of Quality // Online Learning. – 2016. – Vol. 20, Issue 1. – p. 25 – 40. – Available at http://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/. | uk |
dc.relation.references | 3. Skorenkyy Yu. Incorporation of massive online open courses best practices into Ukrainian university curriculum // Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area", Ternopil 13-16 May 2014, p. 48-51. – Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399. | uk |
dc.relation.references | 4. The European Higher Education Area in 2015: Bologna Process Implementation Report – European Commission/EACEA/Eurydice, 2015. – Available at http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdf. | uk |
dc.relation.referencesen | 1. Blended Learning Research Perspectives. Ed. by A.G. Picciano and Ch.D. Dziuban – The Sloan Consortium, 2007, Available at http://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/ | uk |
dc.relation.referencesen | 2. E. Hixon, P. Ralston-Berg, J. Buckenmeyer, C. Barczyk. The Impact of Previous Online Course Experience On Students’ Perceptions of Quality, Online Learning, 2016, Vol. 20, Issue 1, p. 25 – 40, Available at http://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/. | uk |
dc.relation.referencesen | 3. Skorenkyy Yu. Incorporation of massive online open courses best practices into Ukrainian university curriculum, Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area", Ternopil 13-16 May 2014, p. 48-51, Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399. | uk |
dc.relation.referencesen | 4. The European Higher Education Area in 2015: Bologna Process Implementation Report – European Commission/EACEA/Eurydice, 2015, Available at http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdf. | uk |
dc.identifier.citationen | Skorenkyy Y. (2016) Open online resources: an ukrainian perspective. Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine" (Tern., 18-20 May 2016), pp. 193-194 [in English]. | uk |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна | uk |
dc.contributor.affiliation | Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine | uk |
dc.citation.journalTitle | Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ | uk |
dc.citation.spage | 193 | uk |
dc.citation.epage | 194 | uk |
dc.citation.conference | Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ | uk |
Koleksiyonlarda Görünür: | Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ (2016) |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
Conf_2016_Skorenkyy_Y-Open_online_resources_193-194.pdf | 436,04 kB | Adobe PDF | Göster/Aç | |
Conf_2016_Skorenkyy_Y-Open_online_resources_193-194.djvu | 58,22 kB | DjVu | Göster/Aç | |
Conf_2016_Skorenkyy_Y-Open_online_resources_193-194__COVER.jpg | 200,37 kB | JPEG | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.