Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17002

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкоренький, Юрій Любомировичuk
dc.contributor.authorSkorenkyy, Yuriyuk
dc.coverage.temporal18-20 травня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal18-20 May 2016uk
dc.date.accessioned2016-06-08T16:33:41Z-
dc.date.available2016-06-08T16:33:41Z-
dc.date.created2016-05-18uk
dc.date.issued2016-05-18uk
dc.identifier.citationSkorenkyy Y. Open online resources: an ukrainian perspective / Yuriy Skorenkyy // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“, 18-20 травня 2016 року — Т., 2016 — С. 193-194. — (Секція 2. Організація освітнього процесу для студентів-іноземців, теоретичні та прикладні аспекти).uk
dc.identifier.isbn978-617-7331-22-2uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17002-
dc.format.extent193-194uk
dc.language.isoenuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“uk
dc.relation.ispartofⅢ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine"uk
dc.relation.urihttp://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/uk
dc.relation.urihttp://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/uk
dc.relation.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399uk
dc.relation.urihttp://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdfuk
dc.titleOpen online resources: an ukrainian perspectiveuk
dc.title.alternativeВідкриті онлайн-ресурси: український поглядuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc378.1uk
dc.relation.references1. Blended Learning Research Perspectives. Ed. by A.G. Picciano and Ch.D. Dziuban – The Sloan Consortium, 2007. – Available at http://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/uk
dc.relation.references2. E. Hixon, P. Ralston-Berg, J. Buckenmeyer, C. Barczyk. The Impact of Previous Online Course Experience On Students’ Perceptions of Quality // Online Learning. – 2016. – Vol. 20, Issue 1. – p. 25 – 40. – Available at http://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/.uk
dc.relation.references3. Skorenkyy Yu. Incorporation of massive online open courses best practices into Ukrainian university curriculum // Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area", Ternopil 13-16 May 2014, p. 48-51. – Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399.uk
dc.relation.references4. The European Higher Education Area in 2015: Bologna Process Implementation Report – European Commission/EACEA/Eurydice, 2015. – Available at http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdf.uk
dc.relation.referencesen1. Blended Learning Research Perspectives. Ed. by A.G. Picciano and Ch.D. Dziuban – The Sloan Consortium, 2007, Available at http://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/uk
dc.relation.referencesen2. E. Hixon, P. Ralston-Berg, J. Buckenmeyer, C. Barczyk. The Impact of Previous Online Course Experience On Students’ Perceptions of Quality, Online Learning, 2016, Vol. 20, Issue 1, p. 25 – 40, Available at http://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/.uk
dc.relation.referencesen3. Skorenkyy Yu. Incorporation of massive online open courses best practices into Ukrainian university curriculum, Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area", Ternopil 13-16 May 2014, p. 48-51, Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399.uk
dc.relation.referencesen4. The European Higher Education Area in 2015: Bologna Process Implementation Report – European Commission/EACEA/Eurydice, 2015, Available at http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdf.uk
dc.identifier.citationenSkorenkyy Y. (2016) Open online resources: an ukrainian perspective. Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine" (Tern., 18-20 May 2016), pp. 193-194 [in English].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraineuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“uk
dc.citation.spage193uk
dc.citation.epage194uk
dc.citation.conferenceⅢ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.