Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16989

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorВиселко, Андрійuk
dc.contributor.authorVyselko, Andriiuk
dc.coverage.temporal18-20 травня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal18-20 May 2016uk
dc.date.accessioned2016-06-08T16:31:37Z-
dc.date.available2016-06-08T16:31:37Z-
dc.date.created2016-05-18uk
dc.date.issued2016-05-18uk
dc.identifier.citationВиселко А. Викладання української мови як іноземної за методикою занурення / Андрій Виселко // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“, 18-20 травня 2016 року — Т., 2016 — С. 159-163. — (Секція 2. Організація освітнього процесу для студентів-іноземців, теоретичні та прикладні аспекти).uk
dc.identifier.isbn978-617-7331-22-2uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16989-
dc.format.extent159-163uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“uk
dc.relation.ispartofⅢ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine"uk
dc.titleВикладання української мови як іноземної за методикою зануренняuk
dc.title.alternativeTeaching ukrainian as a foreign language through immersionuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages5uk
dc.subject.udc372.881.111uk
dc.relation.references1. Виселко А.Д. Формування англомовної компетентності майбутніх економістів-міжнародників в продуктивних видах мовленнєвої діяльності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови / А.Д. Виселко. – К., 2015. – 22 с.uk
dc.relation.references2. Методика англоязычного погружения в обучении английскому языку и специальным дисциплинам в экономических вузах. Монография / [О.Б. Тарнопольский, В.Е. Момот, С.П. Кожушко, З.М. Корнева, А.Д. Выселко, В.А. Жевага]; под общей и научной редакцией О.Б. Тарнопольского, В.Е. Момота и С.П. Кожушко. – Днепропетровск: ДУЕП, 2008. – 236 с.uk
dc.relation.references3. Cooperative language learning: A teacher's resource book / Carolyn Kessler, Editor. – Englewood Cliffs, NY: Prentice Hall Regents, 1992. – 257 p.uk
dc.relation.references4. Coyle D. CLIL – a pedagogical approach from the European perspective / D. Coyle. // Encyclopedia of language and education. Vol.4: Second and foreign language education / Ed. By Nelleke van Deusen-Scholl and Nancy H. Hornberger. – New York, NY: Springer, 2007. – P. 97-111.uk
dc.relation.references5. French immersion: Process, product and perspectives / Compiled by S. Rehorick and V. Edwards. – The Canadian Modern Language Review, 1994. – 428 p.uk
dc.relation.references6. Fried-Booth D.L. Project work / D.L. Fried-Booth. – Oxford: Oxford University Press, 1996. – 89 p.uk
dc.relation.references7. Warschauer M. Internet for English teaching / M. Warschauer, H. Shetzer, C. Meloni. – Alexandria, VA: TESOL, 2000. – 176 р.uk
dc.relation.referencesen1. Vyselko A.D. Formuvannia anhlomovnoi kompetentnosti maibutnikh ekonomistiv-mizhnarodnykiv v produktyvnykh vydakh movlennievoi diialnosti: avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ped. nauk : spets. 13.00.02 – teoriia i metodyka navchannia: hermanski movy, A.D. Vyselko, K., 2015, 22 p.uk
dc.relation.referencesen2. Metodika anhloiazychnoho pohruzheniia v obuchenii anhliiskomu iazyku i spetsialnym distsiplinam v ekonomicheskikh vuzakh. Monohrafiia, [O.B. Tarnopolskii, V.E. Momot, S.P. Kozhushko, Z.M. Korneva, A.D. Vyselko, V.A. Zhevaha]; pod obshchei i nauchnoi redaktsiei O.B. Tarnopolskoho, V.E. Momota i S.P. Kozhushko, Dnepropetrovsk: DUEP, 2008, 236 p.uk
dc.relation.referencesen3. Cooperative language learning: A teacher's resource book, Carolyn Kessler, Editor, Englewood Cliffs, NY: Prentice Hall Regents, 1992, 257 p.uk
dc.relation.referencesen4. Coyle D. CLIL – a pedagogical approach from the European perspective, D. Coyle., Encyclopedia of language and education. Vol.4: Second and foreign language education, Ed. By Nelleke van Deusen-Scholl and Nancy H. Hornberger, New York, NY: Springer, 2007, P. 97-111.uk
dc.relation.referencesen5. French immersion: Process, product and perspectives, Compiled by S. Rehorick and V. Edwards, The Canadian Modern Language Review, 1994, 428 p.uk
dc.relation.referencesen6. Fried-Booth D.L. Project work, D.L. Fried-Booth, Oxford: Oxford University Press, 1996, 89 p.uk
dc.relation.referencesen7. Warschauer M. Internet for English teaching, M. Warschauer, H. Shetzer, C. Meloni, Alexandria, VA: TESOL, 2000, 176 r.uk
dc.identifier.citationenVyselko A. (2016) Vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi za metodykoiu zanurennia [Teaching ukrainian as a foreign language through immersion]. Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine" (Tern., 18-20 May 2016), pp. 159-163 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationДніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, Українаuk
dc.contributor.affiliationAlfred Nobel University, Dnipropetrovsk, Ukraineuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“uk
dc.citation.spage159uk
dc.citation.epage163uk
dc.citation.conferenceⅢ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“uk
Collection(s) :Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ (2016)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.