Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16967

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаб’як, Жанна Володимирівнаuk
dc.contributor.authorДжиджора, Ліліанаuk
dc.contributor.authorBabiak, Zhannauk
dc.contributor.authorDzhydzhora, Lilianauk
dc.coverage.temporal18-20 травня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal18-20 May 2016uk
dc.date.accessioned2016-06-08T16:28:17Z-
dc.date.available2016-06-08T16:28:17Z-
dc.date.created2016-05-18uk
dc.date.issued2016-05-18uk
dc.identifier.citationБаб’як Ж. Стуктурно-функціональна модель освітнього процесу як умова успішної соціально-виховної діяльності студента-іноземця / Жанна Баб’як, Ліліана Джиджора // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“, 18-20 травня 2016 року — Т., 2016 — С. 107-109. — (Секція 2. Організація освітнього процесу для студентів-іноземців, теоретичні та прикладні аспекти).uk
dc.identifier.isbn978-617-7331-22-2uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16967-
dc.format.extent107-109uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“uk
dc.relation.ispartofⅢ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine"uk
dc.relation.urihttp://www.tolerance.org.md/uk
dc.titleСтуктурно-функціональна модель освітнього процесу як умова успішної соціально-виховної діяльності студента-іноземцяuk
dc.title.alternativeStructural-functional model of learning process as a condition for successful social-upbringing activity of the international studentuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc33.013.42uk
dc.relation.references1. Балакірєва О.М. та ін. Молодь України: для неї і про неї. – К. : УНДІ проблем сім’ї, 1993. – 210 с.uk
dc.relation.references2. Декларація принципів толерантності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.tolerance.org.md/.uk
dc.relation.referencesen1. Balakirieva O.M. and other Molod Ukrainy: dlia nei i pro nei, K. : UNDI problem simi, 1993, 210 p.uk
dc.relation.referencesen2. Deklaratsiia pryntsypiv tolerantnosti [Electronic resource], Access mode: http://www.tolerance.org.md/.uk
dc.identifier.citationenBabiak Z., Dzhydzhora L. (2016) Stukturno-funktsionalna model osvitnoho protsesu yak umova uspishnoi sotsialno-vykhovnoi diialnosti studenta-inozemtsia [Structural-functional model of learning process as a condition for successful social-upbringing activity of the international student]. Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine" (Tern., 18-20 May 2016), pp. 107-109 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraineuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“uk
dc.citation.spage107uk
dc.citation.epage109uk
dc.citation.conferenceⅢ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.