Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16919

Title: Фактори, які сприяють впровадженню вільного програмного забезпечення в університетську освіту
Other Titles: Factors that contribute to the implementation of FOSS in university education
Authors: Величко, Владислав Євгенович
Affiliation: Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, vladislav.velichko@gmail.com
Bibliographic description (Ukraine): Величко В. Є. Фактори, які сприяють впровадженню вільного програмного забезпечення в університетську освіту / Величко Владислав Євгенович // FOSS Lviv 2014, 24-27 квітня 2014 року — Л., 2014 — С. 137-138.
Bibliographic description (International): Velychko V. Ye. (2014) Faktory, yaki spryiaiut vprovadzhenniu vilnoho prohramnoho zabezpechennia v universytetsku osvitu [Factors that contribute to the implementation of FOSS in university education]. FOSS Lviv 2014 (Lviv, 24-27 April 2014), pp. 137-138 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції FOSS Lviv 2014
Proceedings of the fourth international scientific and practical conference FOSS Lviv 2014
Conference/Event: Четверта міжнародна науково-практична конференція FOSS Lviv 2014
Journal/Collection: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції FOSS Lviv 2014
Issue Date: 24-Apr-2014
Date of entry: 6-Jun-2016
Place of the edition/event: Україна, Львів
Ukraine, Lviv
Temporal Coverage: 24-27 квітня 2014 року
24-27 April 2014
Number of pages: 2
Page range: 137-138
Start page: 137
End page: 138
Abstract: For effective implementation of free software in university education necessary to analyze the contributing factors. Their effective use will more efficiently utilize the benefits of free software in university education.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16919
ISBN: 966-2598-31-5
Content type: Article
Appears in Collections:FOSS Lviv 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.