Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16360

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorМашлій, Галина Богданівнаuk
dc.contributor.authorMashliy, Halinauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:33:59Z-
dc.date.available2016-05-24T15:33:59Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationМашлій Г. Б. Напрями вдосконалення стимулювання діяльності фінансових менеджерів підприємств / Галина Машлій // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 233-234. — (Інноваційні технології в управлінні персоналом підприємства).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16360-
dc.format.extent233-234uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleНапрями вдосконалення стимулювання діяльності фінансових менеджерів підприємствuk
dc.title.alternativeAreas of improvement of financial promotion business manageruk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc338.31uk
dc.relation.references1. Брігхем Є.Ф. Основи фінансового менеджменту/ Є.Ф. Брігхем. – КП «ВАЗАКО». Видавництво «МОЛОДЬ». – Київ. - 1997. – С. 47-49.uk
dc.relation.referencesen1. Brihkhem Ye.F. Osnovy finansovoho menedzhmentu/ Ye.F. Brihkhem, KP "VAZAKO". Vydavnytstvo "MOLOD", Kyiv, 1997, P. 47-49.uk
dc.identifier.citationenMashliy H. (2016) Napriamy vdoskonalennia stymuliuvannia diialnosti finansovykh menedzheriv pidpryiemstv [Areas of improvement of financial promotion business manager]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 233-234 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage233uk
dc.citation.epage234uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Ebben a gyűjteményben:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!