Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16336

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorБараннікова, Наталіяuk
dc.contributor.authorBarannikova, Nataliiauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:28:49Z-
dc.date.available2016-05-24T15:28:49Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationБараннікова Н. Маркетингові інструменти антикризового управління підприємством в сучасному науково-технічному середовищі / Наталія Бараннікова // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 184-185. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16336-
dc.format.extent184-185uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleМаркетингові інструменти антикризового управління підприємством в сучасному науково-технічному середовищіuk
dc.title.alternativeMarketing tools of crisis management in modern scientific and technical environmentuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc658.5uk
dc.relation.references1. Шершньова З. Є. Антикризове управління підприємством : [навч. посібник] / З. Є. Шершньова, В. М. Багацький, Н. Д. Гетманцева; за заг. ред. З. Є. Шершньової. – К. : КНЕУ, 2007. – 680 с.uk
dc.relation.references2. Василенко В. О. Антикризове управління підприємством [Текст]: Навч. посібник. вид. 2-ге, виправл. і доп./ В. О. Василенко // Київ: Центр навчальної літератури – 2005. – 504 с.uk
dc.relation.referencesen1. Shershnova Z. Ye. Antykryzove upravlinnia pidpryiemstvom : [navch. posibnyk], Z. Ye. Shershnova, V. M. Bahatskyi, N. D. Hetmantseva; by gen. ed. Z. Ye. Shershnovoi, K. : KNEU, 2007, 680 p.uk
dc.relation.referencesen2. Vasylenko V. O. Antykryzove upravlinnia pidpryiemstvom [Text]: Navch. posibnyk. vyd. 2-he, vypravl. i dop./ V. O. Vasylenko, Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury – 2005, 504 p.uk
dc.identifier.citationenBarannikova N. (2016) Marketynhovi instrumenty antykryzovoho upravlinnia pidpryiemstvom v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi [Marketing tools of crisis management in modern scientific and technical environment]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 184-185 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage184uk
dc.citation.epage185uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.