Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16327

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМашлій, Галина Богданівнаuk
dc.contributor.authorMashliy, Halinauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:27:18Z-
dc.date.available2016-05-24T15:27:18Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationМашлій Г. Б. Маркетингові технології на ринку банківських продуктів та послуг / Галина Машлій // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 166-167. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16327-
dc.format.extent166-167uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleМаркетингові технології на ринку банківських продуктів та послугuk
dc.title.alternativeMarketing technologies in the banking products and servicesuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc338.31uk
dc.relation.references1. Система банківського менеджменту: Навчальний посібник. – Київ: Фірма «Інкос», 2004. – 480с.uk
dc.relation.references2. Шпиг Ф.І. Банківська конкуренція під впливом іноземного капіталу: монографія / Ф.І. Шпиг, 2006. – 288 с.uk
dc.relation.referencesen1. Systema bankivskoho menedzhmentu: Navchalnyi posibnyk, Kyiv: Firma "Inkos", 2004, 480p.uk
dc.relation.referencesen2. Shpyh F.I. Bankivska konkurentsiia pid vplyvom inozemnoho kapitalu: monograph, F.I. Shpyh, 2006, 288 p.uk
dc.identifier.citationenMashliy H. (2016) Marketynhovi tekhnolohii na rynku bankivskykh produktiv ta posluh [Marketing technologies in the banking products and services]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 166-167 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage166uk
dc.citation.epage167uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.