Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16313

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorПідставка, Неонілаuk
dc.contributor.authorPidstavka, Neonilauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:25:02Z-
dc.date.available2016-05-24T15:25:02Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationПідставка Н. Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємстві / Неоніла Підставка // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 138-139. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16313-
dc.format.extent138-139uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleМетоди економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємствіuk
dc.title.alternativeMethods of economically-mathematical modeling in organization of marketing planning on enterpriseuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenPidstavka N. (2016) Metody ekonomiko-matematychnoho modeliuvannia v orhanizatsii marketynhovoho planuvannia na pidpryiemstvi [Methods of economically-mathematical modeling in organization of marketing planning on enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 138-139 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage138uk
dc.citation.epage139uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.