Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16289

Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorЗагалюк, Євгенійuk
dc.contributor.authorZahalyuk, Evgeniyuk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:21:20Z-
dc.date.available2016-05-24T15:21:20Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationЗагалюк Є. Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара» / Євгеній Загалюк // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 89-90. — (Перспективні напрямки розвитку збутової політики підприємства).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16289-
dc.format.extent89-90uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.relation.urihttp://caxapa.ua/uk
dc.titleАналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара»uk
dc.title.alternativeAnalysis of sales network and measures to promote the sale of society with limited liability «Sahara»uk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.relation.references1. Маркетинг: навчальний посібник / М.О. Турченюк, М.Д. Швець, Т.С. Карпан; МОН України, Національний університет водного господарства та природокористування. Рівне: НУВГП, 2010.- 292с.uk
dc.relation.references2. Маркетинг: підручник / Л.В. Балабанова ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського.3-тє вид., перероб. і доп. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. – 467 с.uk
dc.relation.references3. Сайт ТзОВ «Сахара» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://caxapa.ua/uk
dc.relation.referencesen1. Marketynh: navchalnyi posibnyk, M.O. Turcheniuk, M.D. Shvets, T.S. Karpan; MON Ukrainy, Natsionalnyi universytet vodnoho hospodarstva ta pryrodokorystuvannia. Rivne: NUVHP, 2010, 292p.uk
dc.relation.referencesen2. Marketynh: pidruchnyk, L.V. Balabanova ; Ministerstvo osvity i nauky, molodi ta sportu Ukrainy, Donetskyi natsionalnyi universytet ekonomiky i torhivli imeni Mykhaila Tuhan-Baranovskoho.3-tie vyd., pererob. i dop, Donetsk : DonNUET, 2011, 467 p.uk
dc.relation.referencesen3. Sait TzOV "Sakhara" [Electronic resource], Access mode: http://caxapa.ua/uk
dc.identifier.citationenZahalyuk E. (2016) Analiz orhanizatsii zbutovoi merezhi y zasobiv stymuliuvannia prodazh TzOV "Sakhara" [Analysis of sales network and measures to promote the sale of society with limited liability «Sahara»]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 89-90 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage89uk
dc.citation.epage90uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
È visualizzato nelle collezioni:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.