Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16273

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГородецька, Ольгаuk
dc.contributor.authorGorodetskaya, Olgauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:18:37Z-
dc.date.available2016-05-24T15:18:37Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationГородецька О. Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємства / Ольга Городецька // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 57-58. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16273-
dc.format.extent57-58uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleАналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваuk
dc.title.alternativeAnalysis and control marketing efforts of the companyuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenGorodetskaya O. (2016) Analiz ta kontrol marketynhovykh zusyl pidpryiemstva [Analysis and control marketing efforts of the company]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 57-58 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage57uk
dc.citation.epage58uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Appears in Collections:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.