Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16271

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorБуняк, Назарuk
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівнаuk
dc.contributor.authorBunyak, Nazaruk
dc.contributor.authorKrause, Olgauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:18:21Z-
dc.date.available2016-05-24T15:18:21Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationБуняк Н. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових досліджень / Назар Буняк, Ольга Краузе // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 53-54. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16271-
dc.format.extent53-54uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleТеоретико-методологічні аспекти маркетингових дослідженьuk
dc.title.alternativeTheoretical and practical aspects of marketing researchuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenBunyak N., Krause O. (2016) Teoretyko-metodolohichni aspekty marketynhovykh doslidzhen [Theoretical and practical aspects of marketing research]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 53-54 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage53uk
dc.citation.epage54uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Ebben a gyűjteményben:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!