Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15561

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтус, Володимирuk
dc.contributor.authorСтойко, Ігорuk
dc.contributor.authorStus, Volodymyruk
dc.contributor.authorStoyko, Igoruk
dc.coverage.temporal25 березня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalMarch 25, 2016uk
dc.date.accessioned2016-04-20T12:52:18Z-
dc.date.available2016-04-20T12:52:18Z-
dc.date.created2016-03-25uk
dc.date.issued2016-03-25uk
dc.identifier.citationСтус В. Парадигма бізнес-моделі багаторівневого маркетингу в сучасних реаліях бізнесу / Володимир Стус, Ігор Стойко // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 82-83.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15561-
dc.format.extent82-83uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofМатеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“uk
dc.titleПарадигма бізнес-моделі багаторівневого маркетингу в сучасних реаліях бізнесуuk
dc.title.alternativeParadigm business model of multilevel marketing in modern business realitiesuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc621.326uk
dc.relation.references1. Барбер Девид «Сетевой маркетинг» – М.: Фаир-пресс, 2009. – 192 с.uk
dc.relation.references2. Большая книга по сетевому маркетингу / Под ред. Джо Рубино. – М.: Издательство «Фаир», 2007. – 496с.uk
dc.relation.referencesen1. Barber Devid "Setevoi marketinh" – M., Fair-press, 2009, 192 p.uk
dc.relation.referencesen2. Bolshaia kniha po setevomu marketinhu, ed. Dzho Rubino, M., Izdatelstvo "Fair", 2007, 496p.uk
dc.identifier.citationenStus V., Stoyko I. (2016) Paradyhma biznes-modeli bahatorivnevoho marketynhu v suchasnykh realiiakh biznesu [Paradigm business model of multilevel marketing in modern business realities]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 82-83 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“uk
dc.citation.spage82uk
dc.citation.epage83uk
dc.citation.conferenceⅤ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М. Г. Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“uk
Appears in Collections:Ⅴ конференція „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“ (2016)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.