Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15298

Заглавие: Особливості розвитку маркетингу в Україні
Автори: Кучер, І.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кучер І. Особливості розвитку маркетингу в Україні / Кучер І. // Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2005 року — Т. : ТДТУ, 2005 — С. 47. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Kucher I. (2005) Osoblyvosti rozvytku marketynhu v Ukraini. Materialy Ⅷ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 20-21 April 2005), pp. 47 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата на Публикуване: 20-Апр-2005
Date of entry: 29-Мар-2016
Издател: ТДТУ
TDTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 20-21 квітня 2005 року
20-21 April 2005
UDC: 339.13
Page range: 47
Start page: 47
End page: 47
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15298
ISBN: 966-636-001-2 6
Content type: Article
Показва се в Колекции:Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2005)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.