Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15078

Pealkiri: Аналіз методів оцінки роботи Інтернет-реклами в електронній комерції
Autor: Шейко, Г.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шейко Г. Аналіз методів оцінки роботи Інтернет-реклами в електронній комерції / Шейко Г. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 97. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Sheiko H. (2007) Analiz metodiv otsinky roboty Internet-reklamy v elektronnii komertsii. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 97 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Ilmumisaasta: 18-apr-2007
Date of entry: 21-mär-2016
Kirjastaja: ТДТУ
TSTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
UDC: 338
Page range: 97
Start page: 97
End page: 97
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15078
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2007)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.