Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15078

Назва: Аналіз методів оцінки роботи Інтернет-реклами в електронній комерції
Автори: Шейко, Г.
Приналежність: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Шейко Г. Аналіз методів оцінки роботи Інтернет-реклами в електронній комерції / Шейко Г. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 97. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Sheiko H. (2007) Analiz metodiv otsinky roboty Internet-reklamy v elektronnii komertsii. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 97 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Конференція/захід: Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата публікації: 18-кві-2007
Дата внесення: 21-бер-2016
Видавництво: ТДТУ
TSTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
УДК: 338
Діапазон сторінок: 97
Початкова сторінка: 97
Кінцева сторінка: 97
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15078
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2007)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.