Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15006

Titre: Концепції управління маркетингом
Auteur(s): Бандура, В.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бандура В. Концепції управління маркетингом / Бандура В. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 25. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Bandura V. (2007) Kontseptsii upravlinnia marketynhom. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 25 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Date de publication: 18-avr-2007
Date of entry: 21-mar-2016
Editeur: ТДТУ
TSTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
UDC: 621.326
Page range: 25
Start page: 25
End page: 25
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15006
Content type: Article
Collection(s) :Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2007)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.