Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Основні підходи до визначення поняття „реклама” 336

Всього відвідувань на місяць

червня 2025 липня 2025 серпня 2025 вересня 2025 жовтня 2025 листопада 2025 грудня 2025
Основні підходи до визначення поняття „реклама” 4 0 29 6 5 5 1

Звантажень файлу

Переглядів
Conf_2008v2_Turenko_O-Osnovni_pidkhody_do_vyznachennia_164.pdf 1601
Conf_2008v2_Turenko_O-Osnovni_pidkhody_do_vyznachennia_164.djvu 44
Conf_2008v2_Turenko_O-Osnovni_pidkhody_do_vyznachennia_164__COVER.jpg 10

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 188
Netherlands 35
China 32
Germany 32
Україна 23
Brazil 6
Vietnam 5
Argentina 2
Japan 2
Russia 2

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 55
Mountain View 38
San Mateo 30
Kiev 10
Hanoi 5
Louisville 5
Jacksonville 4
Costa Mesa 3
Lviv 3
Ann Arbor 2