Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14942

Título: Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингових комунікацій
Autor: Расевич, І.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Расевич І. Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингових комунікацій / Расевич І. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 143. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Rasevych I. (2008) Teoretychni pidkhody do vyznachennia sutnosti marketynhovykh komunikatsii. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 143 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Data: 17-Abr-2008
Date of entry: 21-Mar-2016
Editora: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 339.138
Page range: 143
Start page: 143
End page: 143
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14942
Content type: Article
Aparece nas colecções:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.