Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14865

Tytuł: Системний підхід до реалізації та контролю рекламної кампанії
Authors: Булбук, Д.
Akcesoria: Національний технічний університет України “КПІ”
Cytat: Булбук Д. Системний підхід до реалізації та контролю рекламної кампанії / Булбук Д. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 66. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Bulbuk D. (2008) Systemnyi pidkhid do realizatsii ta kontroliu reklamnoi kampanii. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 66 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 17-kwi-2008
Date of entry: 21-mar-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 338.234
617
Zakres stron: 66
Główna strona: 66
Strona końcowa: 66
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14865
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi