Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14827

Teitl: Поетика художньої модальності малої прози І.Франка: діалогізм між автором та реципієнтом і автором та персонажем
Awduron: Магера, Т.
Affiliation: Тернопільський національний педагогічний університет імені В.Гнатюка
Bibliographic description (Ukraine): Магера Т. Поетика художньої модальності малої прози І.Франка: діалогізм між автором та реципієнтом і автором та персонажем / Магера Т. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 28. — (Секція: Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Mahera T. (2008) Poetyka khudozhnoi modalnosti maloi prozy I.Franka: dialohizm mizh avtorom ta retsypiientom i avtorom ta personazhem. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 28 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Dyddiad Cyhoeddi: 17-Apr-2008
Date of entry: 21-Mar-2016
Cyhoeddwr: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 82.477
Page range: 28
Start page: 28
End page: 28
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14827
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.