Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1471
Назва: | Дослідження деградації матеріалу осі колісної пари локомотива після експлуатації |
Інші назви: | Investigation of material degradation of railway axle after service |
Автори: | Ясній, Олег Петрович Вухерер, Т. Пиндус, Юрій Іванович Сорочак, Андрій Петрович Біщак, Роман Теодорович Yasniy, O. Vuherer, T. Pyndus, Yu. Sorochak, A. Bishchak, R. |
Бібліографічний опис: | Дослідження деградації матеріалу осі колісної пари локомотива після експлуатації / Ясній О., Вухерер Т., Пиндус Ю. [та ін.] // Вісник ТНТУ. — 2011. — Спецвипуск — частина 2. — С.105-112. — (механіка та матеріалознавство). |
Дата публікації: | 2011 |
Дата внесення: | 23-лис-2011 |
Видавництво: | Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя |
Місце видання, проведення: | Тернопіль, Україна |
УДК: | 620.178.746.22 620.171.32 539.533 |
Теми: | вісь колісна пара локомотива ударна в’язкість пошкодженість railway axle impact toughness damageability |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено вплив температури та радіуса вирізки зразків на ударну в’язкість матеріалу осі колісної пари локомотива та оцінено пошкодженість матеріалу осі після експлуатації. Встановлено, що зі збільшенням радіуса вирізки зразка з осі колісної пари ударна в’язкість лінійно зменшується. Зменшення температури випробувань з +20ºС до -40ºС призводить до зменшення ударної в’язкості в 3 рази. The damageability and influence of temperature and specimens undercut place on impact toughness of railway axle material after exploitation is investigated. . The received experimental data show inversely proportional dependence of impact toughness on the undercut radius of specimens. The decrease of test temperature from +20 to -40ºC decreases the impact toughness in 3 times. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1471 |
ISSN: | 1727-7108 |
Власник авторського права: | © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“ |
Статус публікації : | Опубліковано раніше |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Вісник ТНТУ, 2011. Спецвипуск, частина 2 |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.