Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14535

Title: Доцільність використання електронного навчально-методичного комплексу з фізики під час вивчення розділу «Електромагнітна індукція»
Authors: Творун, О.
Affiliation: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Bibliographic description (Ukraine): Творун О. Доцільність використання електронного навчально-методичного комплексу з фізики під час вивчення розділу «Електромагнітна індукція» / Творун О. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т. : ТДТУ, 2009 — Том 1. — С. 82. — (Інформаційні технології).
Bibliographic description (International): Tvorun O. (2009) Dotsilnist vykorystannia elektronnoho navchalno-metodychnoho kompleksu z fizyky pid chas vyvchennia rozdilu "Elektromahnitna induktsiia". Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 1, pp. 82 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 1
Issue Date: 23-Apr-2009
Date of entry: 15-Mar-2016
Publisher: ТДТУ
TSTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
UDC: 377
Page range: 82
Start page: 82
End page: 82
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14535
Content type: Article
Appears in Collections:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.