Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14086

Заглавие: Застосування моделі стратегічного маркетингового управління в діяльності підприємства
Автори: Поліщук, М.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Поліщук М. Застосування моделі стратегічного маркетингового управління в діяльності підприємства / Поліщук М. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 192. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Polishchuk M. (2009) Zastosuvannia modeli stratehichnoho marketynhovoho upravlinnia v diialnosti pidpryiemstva. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 192 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Дата на Публикуване: 23-Апр-2009
Date of entry: 13-Мар-2016
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
UDC: 339.13
Page range: 192
Start page: 192
End page: 192
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14086
Content type: Article
Показва се в Колекции:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.