Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14051

Tytuł: Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринок
Authors: Кушнір, О.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Кушнір О. Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринок / Кушнір О. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 157. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Kushnir O. (2009) Internet-reklama, yak zasib prosuvannia tovariv na rynok. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 157 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 23-kwi-2009
Date of entry: 13-mar-2016
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
UDC: 339.138
Zakres stron: 157
Główna strona: 157
Strona końcowa: 157
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14051
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi