Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14047

Tytuł: Роль маркетингових посередників в процесі реалізації продукції, та проблеми їхнього розвитку в Україні
Authors: Кулик, Р.
Akcesoria: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Кулик Р. Роль маркетингових посередників в процесі реалізації продукції, та проблеми їхнього розвитку в Україні / Кулик Р. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 153. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Kulik R. (2009) Rol marketynhovykh poserednykiv v protsesi realizatsii produktsii, ta problemy yikhnoho rozvytku v Ukraini. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 153 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 23-kwi-2009
Date of entry: 13-mar-2016
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Zakres stron: 153
Główna strona: 153
Strona końcowa: 153
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14047
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi