Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13999

Titolo: Особливості вітчизняного маркетингу у будівництві
Autori: Дмитраш, Н.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Дмитраш Н. Особливості вітчизняного маркетингу у будівництві / Дмитраш Н. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 105. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Dmitrash N. (2009) Osoblyvosti vitchyznianoho marketynhu u budivnytstvi. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 105 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Data: 23-apr-2009
Date of entry: 13-mar-2016
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Page range: 105
Start page: 105
End page: 105
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13999
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.