Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13983

Tytuł: Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві
Authors: Вовянка, Г.
Akcesoria: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Вовянка Г. Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві / Вовянка Г. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 89. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Vovianka H. (2009) Orhanizatsiina struktura upravlinnia marketynhom na pidpryiemstvi. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 89 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 23-kwi-2009
Date of entry: 13-mar-2016
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
UDC: 621.326
Zakres stron: 89
Główna strona: 89
Strona końcowa: 89
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13983
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi