Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13966

Tytuł: Роль маркетингового планування у діяльності підприємства
Authors: Богомолова, І.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Богомолова І. Роль маркетингового планування у діяльності підприємства / Богомолова І. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 72. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Bohomolova I. (2009) Rol marketynhovoho planuvannia u diialnosti pidpryiemstva. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 72 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 23-kwi-2009
Date of entry: 13-mar-2016
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
UDC: 658.8.013
Zakres stron: 72
Główna strona: 72
Strona końcowa: 72
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13966
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi