Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13918

Title: Соціальні позиції підприємців як соціальної групи
Authors: Лахманюк, М.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Лахманюк М. Соціальні позиції підприємців як соціальної групи / Лахманюк М. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 24. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Lakhmaniuk M. (2009) Sotsialni pozytsii pidpryiemtsiv yak sotsialnoi hrupy. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 24 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Issue Date: 23-Απρ-2009
Date of entry: 13-Μαρ-2016
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
UDC: 316.330
Page range: 24
Start page: 24
End page: 24
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13918
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα