Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13786

Título : Роль інформаційних педагогічних технологій у навчальному процесі
Autor : Іванова, О.
Affiliation: Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського
Bibliographic description (Ukraine): Іванова О. Роль інформаційних педагогічних технологій у навчальному процесі / Іванова О. // Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 20121 — Том 2. — С. 156. — (Секція: Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Ivanova O. (20121) Rol informatsiinykh pedahohichnykh tekhnolohii u navchalnomu protsesi. Zbirnyk tez Ⅴ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 19-20 April 2012), vol. 2, pp. 156 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅴ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Fecha de publicación : 19-abr-2012
Date of entry: 11-mar-2016
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 19-20 квітня 2012 року
19-20 April 2012
UDC: 378.14
Page range: 156
Start page: 156
End page: 156
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13786
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2012
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Ⅴ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2012)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.