Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13763

Títol: Шляхи розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку
Autor: Войцевич, А.
Affiliation: Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського
Bibliographic description (Ukraine): Войцевич А. Шляхи розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку / Войцевич А. // Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 20121 — Том 2. — С. 133. — (Секція: Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Voitsevich A. (20121) Shliakhy rozvytku lohichnoho myslennia uchniv molodshoho shkilnoho viku. Zbirnyk tez Ⅴ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 19-20 April 2012), vol. 2, pp. 133 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅴ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Data de publicació: 19-d’a-2012
Date of entry: 11-de -2016
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 19-20 квітня 2012 року
19-20 April 2012
UDC: 378.14
Page range: 133
Start page: 133
End page: 133
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13763
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2012
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Ⅴ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2012)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.