Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1370

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРатинський, Вадим Віталійович-
dc.date.accessioned2011-09-21T10:34:18Z-
dc.date.available2011-09-21T10:34:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВ.Ратинський. Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернет / В.Ратинський // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.179-183 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1370-
dc.description.abstractРозглянуто використання методу маркетингового дослідження "Фокус-група" в глобальній мережі Інтернет. Визначено та проаналізовано основні переваги й недоліки використання обраного інструменту досліджень із використанням сучасних онлайн технологій.uk
dc.description.abstractIn the article the use of method of marketing research is considered "Focus-group" in a global network the internet. Certainly and basic advantages and lacks of the use of select instrument of researches are analysed with the use of суасних online technologies.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectфокус-групаuk
dc.subjectанкетаuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectмодераторuk
dc.titleОсобливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернетuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.138uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.