Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13065

Title: Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Борисова, Тетяна Михайлівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Мариненко, Наталія Юріївна
Міщук, Оксана Іванівна
Голда, Надія Михайлівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Химич, Ірина Григорівна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Рожко, Наталія Ярославівна
Дмитрів, Дмитро Володимирович
Рогатинська, Олена Михайлівна
Загородна, Ольга Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Меленчук, Юлія Тарасівна
Мишковець, Ірина Петрівна
Серединська, Віра Михайлівна
Спільник, Ірина
Фалович, Володимир Андрійович
Шпилик, Олександра Богданівна
Шпилик, Світлана Василівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Семенюк, Світлана Богданівна
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. – 244 с. ІSBN 978-966-07-2937-7
Issue Date: 29-Feb-2016
Date of entry: 29-Feb-2016
UDC: 39.13
658.6
BBK: 30.609
Abstract: Розглянуто сучасну парадигму маркетингу: нові інструменти та технології, приділено увагу питанням управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвитку економіки. Об’єктами особливої уваги є питання маркетингових аспектів управління сферою освіти.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13065
ISBN: 978-966-07-2937-7
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Content type: Book
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools