Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1256
Titolo: Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства
Problems of increase of efficiency of marketing potential of enterprise
Autori: Рожко, Наталія
Rozhko, Nataliya
Bibliographic description (Ukraine): Наталія Рожко. Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства / Наталія Рожко // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 119 – 120.
Data: 2011
Date of entry: 8-giu-2011
Editore: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.658
Parole chiave: стратегія
strategy
маркетинговий потенціал підприємства
планування
контроль
marketing potential of enterprise
planning
control
Abstract: Предметом публікації є дослідження, які доводять твердження про те, що на етапі аналізу потенціалу підпри¬ємства розробляють та здійснюють систему заходів, спрямова¬них на реалізацію обраної стратегії. Головна мета при цьому — підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства
The article of publication are researches that lead to a statement that on the stage of analysis of potential of enterprise develop and carry out the system of measures, on realization of select strategy. Primary objective here is an increase of efficiency of marketing potential of enterprise
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1256
Content type: Other
È visualizzato nelle collezioni:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Рожко Н..pdf89,86 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.