Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
Назва: Малобюджетна реклама: суть та ефективність
Автори: Онисько, Мар’яна
Onysko, Mariana
Бібліографічний опис: Мар’яна Онисько. Малобюджетна реклама: суть та ефективність / Мар’яна Онисько // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 115 – 116.
Дата публікації: 18-тра-2011
Дата внесення: 8-чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 37.015.6 (477)
Теми: ефективність рекламної кампанії
effectiveness of ads campaign
мало бюджетна реклама
рекламна кампанія
small budget campaign
advertising campaign
Короткий огляд (реферат): Окреслена проблема створення рекламних кампаній та визначені методи використання малобюджетного типу просування продукту підприємства
I decided to show the problem of ads campaign. I have found new methods of small budget campaigns
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онисько М..pdf95,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.